@Halmstad

0kommentarer

Hej på er trogna bloggläsare!
 
Uppdateringen har varit totalkass, men jag har anledningar till det. På SM hanns det helt enkelt inte med då jag hade tankarna på annat håll och för det mesta så hade jag annat att göra också. Lupin skötte sig iaf super under hela SM med undantag för själva SM-klassen då det blev lite för mkt i huvudet på honom. Det blev bara totalkaos av alltihopa och jag är glad att jag satt kvar och tog mig igenom hela programmet utan större incidenter... Kom hem galet sent i fredags och åkte sedan i lördags till Halmstad på semester.
 
Kommer att stanna här nere i Halmstad tills på fredag då vi rullar hemmåt. Detta är min enda semester så jag tänker njuta i fulla drag och därför kommer inte uppdateringen vara på topp. Tänkte iaf göra ett tidsinställt här någon dag med några få bilder från SM på Lupin och mig.
 
Ha´re gött för det tänker jag ha´re!
 
 

Kommentera

Publiceras ej