Hemma

0kommentarer

Nu är jag hemma från Halmstad och det har varit en skön och avkopplande vecka. Vädret har inte riktigt varit på våran sida men jag har kunnat sola en hel dag iaf så lite solbränna har jag införskaffat mig. Känns dock j*vligt surt att det varit toppen väder hemma nu när jag varit iväg... Istället för sol och bad har det blivit mycket shopping och upplevelse. Det har helt enkelt varit semester för mig utan några måsten utan bara flera dagar utan någon tid att passa. Riktigt skönt, samtidigt som jag saknade mina hästar innan jag ens hunnit anlända till Halmstad. Hahah.
 
Nu är det dock tillbaka till sommarlovsvardagen som gäller och det känns super bra! Imorgon får jag träffa mina älsklingar och sedan ska jag försöka träffa mina saknade vänner så fort som möjligt. Livet rullar vidare och jag hoppas att jag hinner njuta mkt mkt mera innan skolan drar igång igen!
 
 

Kommentera

Publiceras ej