Kompisar <3

0kommentarer

Spenderat större delen av dagen hos en god vän. Satt ute på deras veranda och lyssnade på regnet medan vi kollade på film och hade välbehövligt girl-talk. Blev även ridning på en utav hennes hästar vilket alltid är kul! Lilla jag fick rida på lilla Emil som endast är 176 cm i mankhöjd ;) Riktigt mysig häst som passade mig super bra trots storleken. Annars har jag hunnit rida båda mina egna hästar på kvällen vilket gick helt ok. Jag skrittade bara med Spotten och Lupin fick jobba lösgörande och strecha sig i sidorna över ryggen. Jobbigt sa Luppe men han va duktig iaf trots att varken han lr jag har fått riktigt grepp om det nya bettet. Men vi jobbar på!!

Hade tänkt ta mig en lugn dag imorgon, men jag ändrade mig snart. Istället blir det att ta hand om mina egna hästar på förmiddagen, spendera eftermiddag med en bästis och på kvällen blir det utgång med en annan kompis. Känns som att det kmr bli en toppen dag!!

Kommentera

Publiceras ej