Saturday it is!

0kommentarer

Dagarna rullar på alldeles för fort för tillfället och jag vill aldrig att mitt lov ska ta slut...

Har iaf satt igång båda mina fina kusar nu. Skrittade en sväng på dem båda igår och så fick Spotten sig en sväng ikväll också. Helt underbart att få sitta på sina egna hästar igen. Annars har jag idag umgåtts med en vän och även agerat hästskötare, gjort det jag älskar mest alltså. Trimmade även en fin liten ponny imorse så det har varit en bra dag idag rent händelse mässigt. Mkt hästar med en fin vän är välbehövligt ibland!! Imorgon är det påt igen med det jag älskar att göra, vara hästskötare åt "mitt" fina ekipage.

Så nu är det dags att sova så hoppas jag på att jag vaknar med en mkt mindre sliten hjärna och massa ny energi att dela med mig av. Dags att rycka upp sig!

Kommentera

Publiceras ej