Time for some sleep

0kommentarer

Äntligen har jag landat hemma och fått ordning på alla saker och all tvätt. Allra bäst känns det förstås att jag fick mysa med mina fina hästar igen. Saknat dem så <3

Fixade som jag nämnde tidigare Lupins box så att han får börja sova inne igen innan jag började fixa med hästarna. Spotten blev borstad, badad och promenerad och Lupin blev bara borstad och gosad med. Han ville inte gå ut trots att klockan bara var fem och han kom springandes när det var dags för intag så jag tror att Lupin uppskattar att få sova inne igen. Annars var det mesta som vanligt i stallet och jag längtar tills det är dags att börja rida på dem igen!

Imorgon drar jag ut på äventyr med mina ridstövlar och min hjälm. Vi ska inte så långt men det ska bli så galet roligt att få rida igen!!

Kommentera

Publiceras ej