1 juni 2013

0kommentarer

Denna lördag har gått galet fort men kul har det varit och jag har hunnit med en hel del. :)

Inledde dagen som groom i det toppen fina vädret. Blev ju inte sämre av att man grooma åt ett toppen fint ekipage, enligt mig. You rule, dont forget that! Körde lite bil hem till mig igen vilket gick ok kanske. Har ingen aning förutom att jag vill ha mitt körkort men trivs verkligen inte bakom ratten... Men jag antar att jag lär mig att göra det också. Städade och tvätta innan jag spenderade resten av kvällen hos mina egna pollar med tävlingsfix.

Imorgon är det alltså en La:1 och nu är det vinna lr försvinna som gäller... Får jag till en ritt över 55% är jag kvalad till SM men får jag inte det är det kört för SM i år. Ska försöka att inte låta det påverka mig men hur lätt tror ni att det är egentligen?... Lupin har iaf varit super fin de sista dagarna så jag hoppas på att kunna få fram en bra känsla imorgon och så gör vi bara vårat bästa! Mer kan vi inte göra :)

Kommentera

Publiceras ej