20 juni 2013

0kommentarer

Hej på er! Hoppas att erat liv är bra och att ni verkligen lever det. Själv kör jag bara på och lever mitt precis som jag själv vill, oavsett vad.

Har varit på ridläger för Eva Koppfeldt på Örsta som är min gamla hopptränare. Var super kul att få träffa och umgås med alla goa människor. Ångrar inte en sekund att jag bytte klubb och gick med i RKK då jag träffat så mkt härliga människor. Detta läger var det extra roligt då jag kunde vara med och hoppa trotsbrist på hästmaterial! Jag är så tacksam för att jag fick låna en kompis häst och rida på, tusen tusen tack!! <3 Lägret gav trötthet, mkt träningsverk och även lärdom. Kul!

Annars har Lupin fått nya skor och går som tåget. Har en del att ta igenom och jobba på fram tills SM men under dagens träning kändes det riktigt bra. Är så taggad på detta nu då han är fin att jobba med. :) Har även träffat en god vän idag som jag inte träffat sen vi sluta, alltid trevligt. Livet känns bra idag och jag bara kööör!! <3

Kommentera

Publiceras ej