24 juni 2013

0kommentarer

Sommarlovs- måndagar är verkligen tusen gånger bättre än vanliga tråkiga trista måndagar! Tanken var att jag skulle försöka vända tillbaka mitt dygn lite idag men det gick inget vidare så kom iaf inte upp ur sängen fören vid 11. Har som tur är hunnit med en del iaf och bara en massa bra saker som att städa, tvätta och mocka hage. Tumme upp på det!

Dagen avslutades på bästa sätt med dressyrträning. Fick aldrig en helt super ultimat känsla men han var riktigt fin iaf och jobba på rätt bra. Kändes dock att han var trött efter gårdagens riktigt tuffa pass. Fick iaf med mig en hel del bra tips och övningar samt en bra känsla av att jag kan! Vill även slå ett extra slag för min grymma tränare och vän Maria som gjorde min dag så mkt bättre. Viktigt att ha sånna personer i livet och jag är glad att jag har henne! <3

Klockan är egentligen över midnatt så rubriken stämmer inte riktigt vad det gäller datumet och jag borde verkligen sova... Klockan ringer om sex timmar och då är det Riskettan som gäller hela fm. Inte så lajbans men får träffa min bf Mathilda så det är fett värt det. Hörs imorgon, lr idag menar jag...

Kommentera

Publiceras ej