27 juni 2013

0kommentarer

Dagarna springer förbi och nu är snart torsdagen över. Som bilderna skvallrade om så inleddes dagen med löpning, frukost och sen körkortsteori. Har haft problem med benhinneinflammation men är så trött på att inte kunna träna så gav mig ut idag iaf, och det gick bra! Istället fick jag ont i knät men det har jag haft länge. Hoppas att benhinnorna inte börjar smärta nu under kvällen för annars verkar det vara fritt fram att löpa igen. Skönt!

Under em så fixade jag stallet och red Lupin. Han fick ett pass i paddoken med mkt lösgörande i form av volter i olika storlekar, åttvolter och skänkelvikningar. I galoppen lät jag honom mest rulla på i lägre form och galoppera igenom kroppen. Han kändes riktigt fin så imorgon blir det ett lite mera jobbpass så att han är i toppform på lördagens tävling. :) Nu ska jag snart dra mig mot Svennevad för ideellt arbete...

Kommentera

Publiceras ej