30 juni 2013

0kommentarer

Söndag idag och det blir en "lugn" sådan. Har legat i poolen och bredvid poolen nu på fm och solat. Guda skönt!! Tyvärr blev det alldeles för molnigt och det såg ut som att det skulle börja regna så då drog jag mig innåt igen. Fick lite fin färg iaf och så är det ju SÅ skönt att ligga och steka. Snart är det dock dax att lämna paradiset och fara hemmåt för denna gång, sjukt tråkigt... Väl hemma ska vårat stall fixas och Lupin få en promenad innan det ikväll är Svennevads spel.

Ni är säkert nyfikna på gårdagens resultat också, och det är roligt att kunna säga att det gick bra denna gången med! Det spöregnade i omgångar och underlaget var tungt så jag fick inte riktigt fram honom för skänkeln på banan. Men programmet förflöt med ett bra flyt utan missar och vi belönades med 63,10% och mkt fina kommentarer!! Super kul :) Jag var dock super super trött igår så det tog ett tag innan jag faktiskt insåg hur bra det gick. Det är lix personligt rekord på alla sätt och vis. Mkt nöjd över Lupins utveckling såhär långt.

Nehe nu ska jag chilla lite till och snart knalla ner till bussen. Detta får bli en återhämtningsdag efter den långa gårdagen...

Kommentera

Publiceras ej