Det kan bara bli bättre

0kommentarer

Om ni läst mitt tidigare inlägg idag var väl inte humöret på topp direkt utan snarare i botten. Så det är ju en himlans tur att man har hästarna som kan ändra på den saken!

Trimmade Lupin enligt planen under eftermiddagen. Då det regnade ute så blev det i ridhuset men inte mig emot då jag för tillfället föredrar ridhuset än paddoken. Han va iaf rätt fin från början och det blev bara bättre och bättre desto mer jag red. Jobbade mkt med övergångar och att han ska acceptera mina hjälper vilket ledde till att jag hittade en riktigt bra ridning i alla gångarter. Sån härlig känsla när man nästan kan sitta och bara njuta bitvis och inte behöva jobba hela tiden. Mkt nöjd med min mkt trötta häst <3

Imorgon är det dressyrträning som står på schemat och jag hoppas att jag kan hitta den fina ridningen jag hade idag. Annars så löser det sig nog iaf eftersom jag har en tränare som känner oss som ekipage väldigt väl, guld värt om du frågar mig. :)

Kommentera

Publiceras ej