Snart tisdag--> snart sommarlov!

0kommentarer

Måndagen är till enda och det har varit en riktigt bra dag, som de flesta dagarna nu för tiden alltså. Som jag nämnde i tidigare inlägg var det klasskamp på g och vi piska den andra klassen rejält i varenda gren. Jag älskar attt vinna! Hahah. Känns som att mitt självförtroende är på uppgång och själv tkr jag att det bara är positivt, heheh. :)

Tog mig en stund i solen tills molnen kom och förstörde ALLT och sen blev det lång kväll i stallet. Var riktigt skönt att hinna borsta och mysa ordentligt med båda hästarna utan stress och press i huvudet. Så Spotten fick diverse behandlingar och borstning innan det var Lupins tur för en ridtur. Lupin har dock gått och blivit bebis den knappa vecka han vilat. Trots att jag dragit ner rejält på fodret var han galet rastlös och ville bara iväg! Skrittade iaf ut en sväng med mkt lösgörande jobb och en liten travsträcka. Han va pigg och glad och det känns som att jag kan hitta tillbaka till det jag fick igenom innan vilan på några dagar. Mkt positivt!! Blev även mkt snack med trevliga människor. Bra måndag, bra måndag.... :)

Kommentera

Publiceras ej