16 mars 2013

0kommentarer

Vet inte riktigt hur eller var jag ska börja detta inlägg?! Är så helt galet lycklig så jag går runt och ler lite fjantigt för mig själv mest hela tiden.

Som jag skrev igår var det tävlingsdax igår kväll så vi lasta in Lupin och drog iväg 15 mil. Efter en del strul och kaos på framridningen så fick jag iaf starta och red en bra ritt. Vissa delar satt klockrent medans andra kunde varit bättre. Överlag var jag nöjd med både mig själv och ritten men trodde aldrig att det skulle räcka över 55%. MEN så fel man kan ha!! 61,711% fick vi och det betyder att vi klarat av kval ett av tre i våran andra La-start. Snacka om att glädjetårarna sprutade och det va SÅ länge sen jag va så lycklig som jag blev och är. Efter allt jobb, slit och alla bakslag får jag framgång. LYCKA!! <3

Kommentera

Publiceras ej