18 mars 2013

0kommentarer

Måndag morgon och denna dag har inte börjat sådär super duper bra direkt. Har en förkylning som kommer krypandes så imorse när jag vakna kunde jag knappt andas för att jag var så täppt. Känner mig inte helt okey idag, pga förkylningen och säkerligen pga att jag andades in en del grejer igår som inte är så där super för kroppen, så jag skippade första lektionen som bestod utav Beep-test. Kändes inte optimalt att ta ut mig helt och hållet idag! Dock väldigt tråkigt då jag tycker det är kul att se hur man ligger till...
 
Ska ta mig igenom denna skoldag och sen ikväll är det föreläsning om mental träning. Skulle verkligen behöva rida då jag inte hann igår kväll och om jag åker på föreläsningen hinner jag inte idag heller. Men samtidigt så är det välbehövligt att gå på föreläsningen också så det blir nog att sitta på idrottens hus hela kvällen. Tagga!
 

Kommentera

Publiceras ej