24 mars 2013

1kommentarer

Godmorgon! Ännu en dag som jag vaknar "tidigt" trots sovmorgon.. Är inte särskilt glad heller så ser inte fram emot dagen.

Med tanke på statistiken är ni nyfikna på resultatet och det gick inge vidare. Va en helt ok ritt med några missar men resultatet va allt annat än bra. Tycker inte att protokollet övernsstämmer med min känsla men det är bara att acceptera och gå vidare. Hoppas på att det går bättre på nästa tävling och att jag inte är så kass som protokollet signalerar om. Blää nu tänker jag inte skriva mer om det!

Får se vad dagen har att bjuda på men skulle verkligen vilja komma iväg till Marieberg så att jag kan införskaffa rätt koppjärn till nya sadeln. Be happy, bye bye.

1 kommentarer

emelie

24 Mar 2013 12:01

sv: ja, Pålsboda Ryttarförening? Jag har lärt mig att deras förkortning ska vara PåRF, då det finns fler som heter "PRF" :)

Kommentera

Publiceras ej