25 mars 2013

0kommentarer

Godmorgon! Skönt att kunna vakna utan klocka, ligga och dra sig i sängen över en timme, gå upp och ta sig en rktigt nyttig frukost utan stress överhuvudtaget och sen bara göra precis vad man själv vill. Jag älskar lov!
 
Gjorde faktiskt lite nytta under morgonen iaf då jag stökat om lite i tävlingsplaneringen. Bytte en tävling mot en annan och lite så. Kollade även upp vad domaren som dömde på Vreta heter, heheh, så jag kan hålla mig ur vägen för henne... Kikade lite på resultateten från i lördags och över 50% av klassens startande fick under 60%... Och jag var inte sämst heller vilket jag trodde så mår väl kanske lite bättre nu när jag sett hur människan dömt de andra. Det där lät väldigt själviskt men men.
 
I övrigt bjuder dagen på dresyrträning och förhoppningsvis kommer den att utföras i den nya sadeln. Det hoppas min rumpa på iaf då jag skritta en sväng med den igår och den är verkligen guda skön. Kommer nog ta ett tag att vänja mig vid den om det blir aktuellt att rida med den då den har sjukt mycket mera stöd än vad min förra sadel hade. Får helt enkelt se vad min tränare tycker i em! :)
 
Denna modell är det!

Kommentera

Publiceras ej