26 mars 2013

0kommentarer

Godmorgon på er! Än så länge kan jag inte påstå att jag vänt på dygnet direkt då jag vaknade vid halv sju idag.. Berodde dock nog på att jag glömde dra ner rullgardinen när jag gick och la mig igår. Kanske så jag ska göra när skolan drar igång?!

Har som vanligt sovit lite till och mornat mig så ska väl snart kliva upp ur sängen för lite frukost. Annars ser det ut som att det blir en lugn dag med endast stallet på "to do"-listan. Ser verkligen fram emot att få trimma Lupin idag!! Beroende på hur han känns blir det nog lite samma spår som på träningen igår, att verkligen få honom rund och in med näsan. Ska också försöka sitta rätt och tänka på vad jag gör! Dock mkt lättare sagt än gjort när ingen sitter och tjatar på en.. ;) Nehe frukost var det!

Kommentera

Publiceras ej