28 mars 2013

0kommentarer

Godmorgon! Då jag inte orkade blogga igår kväll så får jag väl sammanfatta den lite nu.

Som alla andra dagar detta lov tog jag verkligen vara på det fina vädret och va i stallet hela dagen. Hjälpte en kompis i stallet att rida hennes svarta skönhet lite och det var en mkt trevlig häst! Så om någon letar foderhäst, hör av er. ;) Sen blev det tittande och fotande när en annan kompis red innan jag fick rida och hon fota. Red bara ett kort lugnt pass på Lupin men han kändes super fin och det blev massa fina bilder. Äntligen lite ridbilder på min gula häst <3 Annars var det mest sol, prat, sol, putsning av stövlar och lite mera sol. Jag älskar solen!!

Tillbaka till dagen då. Planerna är liknande gårdagens. Jag ska rida på min kompis häst idag med och sen ska jag nog skritta en sväng på Lupin. Han har egentligen vilodag men en skritt-tur i solen känns vääääldigt lockande och inte särskilt ansträngande. Annars blir det nog solen resten av tiden. Mår så sjukt bra för tillfället och det underbara vädret är nog en bidragande faktor till det. Ha en fin torsdag nu, byeee :)

Kommentera

Publiceras ej