29 mars 2013

0kommentarer

Godmorgon! Någonting har hänt med mig för jag vaknar verkligen tidigt varje morgon vad jag än gör. Det kanske är som pappa säger att jag blivit gammal... :P
 
Alla mina dagar under lovet ser ungefär likadana ut och denna dag är inget undantag. Ska förstås alltså till stallet och fixa det samt rida Lupin. Ska träffa de andra som har häst i stallet också och grilla korv mitt på dagen i solen, ska bli mysigt. Dagens höjdpunkt kommer nog ändå att bli att rida Lupin. Får se om det blir en uteritt eller ett trimpass, lutar mot ett trimpass då det är tusen gånger roligare än att rida ut. När jag är ledig från skolan såhär så skulle jag kuna ha hur många hästar som helst att rida, det är så sjukt kul! Så det är himla synd att jag bara har en nu...
 
Hörs senare I guess, ha en fin ledig dag. :)
 

Kommentera

Publiceras ej