9 mars 2013

1kommentarer

Lördagen har gått i ett svep och än är det inte slut på länge! Har spenderat förmiddagen med en god vän och tittat när hon tränade, lr filmade mest men hann se lite iaf. Va roligt och inspirerande att se bra ridning och få höra en tränare jag inte har någon erfarenhet av. Fick en del bra grejer som jag ska ta med till min egen ridning så det va kul. Bra start på dagen, trots att min sovmorgon rök... :)
 
Eftermiddagen har sedan spenderats hos mina egna hästar. Fixade stallet innan det blev en uteritt på Lupin i det helt underbara vädret. Solen sken på oss hela rundan och bitvis va grusvägarna så bra så att jag kunde både trava och galoppera. Snacka om att jag satt på en vårglad häst som hade en del krut i sig!! Han skötte sig ändå riktigt riktigt bra hela rundan och avslutade med en riktigt lång galopp och då gick luften ur honom. Får nog jobba lite på konditionen nu när våren är här, heheh. Super mysigt var det iaf och en riktig humörhöjare! :D
 
Sitter at the moment och inväntar en kompis som ska plocka upp mig och så ska vi dra på myskväll. Tre mysiga brudar + tacos + MASSOR av godis + Ben & Jerrys + mello + twilight-maraton + hela huset för oss själva = en awesome kväll. Ska bli galet skönt!!
 
Hahah, en extremt lurvig bebis Lupin <3

1 kommentarer

Jenny

09 Mar 2013 20:22

Lät super mysigt och var fin han var :D

Kommentera

Publiceras ej