Dressyrträning, check!

0kommentarer

Hade som inplanerat dressyrträning med Lupin idag och det gick bra, riktigt bra till och med. Fick lite utmaningar idag och under själva passet kändes det bara ok men efter att ha pratat igenom allt så fick jag en lite ny syn på ridningen. Måste helt enkelt lära mig vad som är bra trots att det inte känns helt rätt just nu. Hoppas att detta inlägg inte låter lika förvirrat som det känns, Hahah. Är iaf jätte nöjd med Lupin och min tränare! Har det bästa teamet runt mig som jag kan tänka mig <3 Efter träningen stod jag och gosa, eller mest busade, med Spotten. Tror att han uppskattade det, såg ut som det på hans ögon iaf. Finaste Spotlight <3 Så nöjd över denna dag, somnar med en skön känsla, trots vissa omständigheter... Godnatt!


Är det möjligtvis ngn som har mat till mig?! <3

Kommentera

Publiceras ej