Godnatt!

2kommentarer

Ska försöka få ihop ett vettigt inlägg trots kaos i huvudet på mig... Det är inte lätt när det är svårt...

Dagen har varit chill och jag har umgåtts mkt med min familj, skönt och mysigt. Va i stallet en sväng vid lunch och fixade allt och myste med Spotten i solen. Min finaste nallebjörn... <3 Sen styrdes bilen mot Marieberg och Hööks. Mina gamla stövlar sjöng på sista versen på flera sätt och vis, går att laga dem lite tror jag så ska ha dem som "slit och släng" men behövde ett par nya. Har dragit mig för att ta tag i det då det kostar en del men men vill inte stå med skägget i brevlådan på nästa tävling och behöva rida med typ silvertejp runt stöveln... Provade flera modeller innan jag hittade ett par som satte sig som ett smäck på en gång, vilken wow-känsla det blev av ett par stövlar. Hahah. Ser inte ut som jag tänkt mig och är inte så dressyriga som jag ville ha dem om jag fått önskat fritt men är inte gjord av pengar och de sitter så sjukt bra på mina ben. Får se vad bästa dressyrtränaren säger imorgon!! :) Invigde dom när jag trimmade Lupin och de kändes riktigt bra, nöjd tjej! Lupin gick bra också så det va ett bra pass på flera sätt. Nu ska jag försöka slappna av lite och sova. Taggar träning imorgon med Lupin!!

2 kommentarer

Sara

03 Mar 2013 23:15

sv: Jomen det stämmer bra, är lite väl petig med viss del av min utrustning nästan ;) Stövlarna ska alltid alltid putsas med skokräm, inget annat :)
Gjorde ett sko/stövelputs-inlägg för ett tag sedan som du hittar här: http://carlssonpataket.se/?p=7814

Anonym

03 Mar 2013 23:21

och just det, måste tillägga att jag borstar skorna med en skoborste vid putsningen nuförtiden för att få upp glansen :) så kan man ha nylonstrumpan efter om man vill ändå

Kommentera

Publiceras ej