Its friday friday...

0kommentarer

Har varit en bra dag! :) Hade korv-grillning med stallet och det va så mysigt och trivsamt. Riktigt skönt att träffas och umgås alla från stallet samtidigt. Det kommer att göras om! :)

Åkte tillbaka till stallet på em/kvällen och hade det super mysigt. Fixade lite medan Lupin fick äta och trimmade honom sedan i ridhuset. Ridpasset blev strax över 1,5 timme och det kändes riktigt bra. Både han och jag fick jobba ordentligt men det gör mig motiverad till att fortsätta. Har inte riktigt kommit underfund med ridningen i nya sadeln men idag "testade" jag mig fram lite och kände vad som funkade och inte. Tkr att jag fick till det riktigt bra och då gick han super så får försöka hitta samma ridning i framtiden. Hoppas ni får en trevlig fredags kväll vare sig ni är hemma lr på krogen, jag hade dock gärna tillbringat min på krogen... ;)

Kommentera

Publiceras ej