Kaos

0kommentarer

Har haft en riktigt chill och härlig dag hos Emelie. Det behövde jag! När jag väl kom hem blev det en välbehövlig snabb dusch innan jag for iväg till mina saknade hästisar. Longerade Spotten en liten stund och trimmade sen Lupin. Började sisådär med att det tog 10 min innan jag lyckades komma upp då det blåste som tusan vilket gör att det låter massor om taket. Lupin är verkligen jätte skygg för ljud, speciellt om de kommer uppifrån så han va helt galen. Tog mig iaf upp och efter en stund lyckades jag få kontakt med honom. Trodde aldrig att jag skulle få honom avspänd men jag jobbade bara på och rätt var det var så släppte det och han va verkligen super fin!! Känns riktigt bra att jag lyckades få honom att släppa det läskiga och jobba på super bra. Fina fina guling, behövde verkligen det ridpasset jag fick <3

Kommentera

Publiceras ej