Träning och tusen tankar

0kommentarer

Hur underbart väder har det inte varit idag?! Var ju till och med nästan varmt ute och ljust när jag gick hem från stallet. Kärlek till våren och jag längtar till sommar och riktig värme och bar backe.

Som jag sa så var det dressyrträning idag och det gick helt ok. Han kändes inte på topp direkt idag men han kissade så fort jag hoppade av så det kanske fanns en anledning. Risken är stor också att han börjar bli lite sliten efter den nya ridningen som kom med nya sadeln. Kommer åt honom mkt mkt bättre och då är det inget konstigt att det tar emot lite efter ett tag. Men det är bara att fortsätta jobba på och försöka förbereda honom inför nästa helgs start på bästa sätt.

I övrigt är det mycket som händer och ska organiseras så jag vet att jag lever men det känns bra iaf. Har så fina vänner att luta mig mot så varför oroa sig <3 Fortsatt glad påsk helg, ciao!

Kommentera

Publiceras ej