Vårväder!!

0kommentarer

Detta underbara vårväder påverkar mig verkligen positivt och jag har varit ute så mkt jag bara kunnat idag i solen. Det optimala vore om det verkligen blev varmt nu så att man kan börja rida ute och slippa ha så mkt kläder på sig! :)

Har haft en fixa dag idag så höll till på baksidan av stallet i solen med så mycket jag kunde. Plockade bland annat ordning på alla mina saker i ryktlådan och rullade upp xx antal benlindor. Tycker om att ha ordning på mina grejer, men tycker däremot att det är väldigt svårt att hålla den ordningen... Tex så hade jag åtta(!) oupprullade benlindor i(!) min ryktlåda tsm med två bandageunderlägg. Ibland undrar jag verkligen hur jag får plats heheh. Red på fina guling också och det gick riktigt bra!! Kände stor skillnad i vänster varv och främst galoppen sen igår så jag är riktigt glad och nöjd. Finns inget bättre än att känna resultatet utav sitt eget arbete. :)

Har haft en lugn kväll med en promenad för att fodra och det kommer nog inte hända så mycket mera heller. Ha det gott :)

Kommentera

Publiceras ej