Well done!

0kommentarer

Tagit mig igenom skoldagen och avslutade med ett ordentligt styrkepass. Mådde bättre nu på eftermiddagen och så är inte styrka ansträngande på samma sätt som ett konditionspass, speciellt Beep-test, därför valde jag att träna nu på em iaf. Det va iaf riktigt skönt att ta sig igenom ett TRX-pass och avsluta med lite gym, ännu bättre med trevligt sällskap som pumpa på som tusan.
 
Annars är planerna lite ändrade då jag valde att sitta kvar i skolan en stund och skriva klart ett samhällsarbete, typ kors i taket. Kunde inte komma på någon bra bortförklaring och dessutom är det ett grupparbete så satte mig och gjorde klart det... Skulle ändå bra vara hemma en kortis och sen ta nästa buss hem till Maria så köper något och äter på bussen och åker hela vägen på en gång. Känner mig lite mera taggad för föreläsning ikväll nu. Skulle tydligen bli något speciellt så det ska bli spännande och intressant! :)
 

Kommentera

Publiceras ej