1 maj 2013

0kommentarer

Hej på er!

Ber om ursäkt för den dåliga updaten men har inte mått tipp topp pga olika omständigheter så har inte riktigt hittat motivationen till bloggen. Denna lediga dag har dock hunnit ställa mkt till rätta så nu ska jag försöka köra på med bloggen. :)

Som jag sa har det varit en bra dag med mkt hästar. Började dagen hos våran underbara equiterapeut Håkan Lundell, så duktig och professionell!! Lupin blev kollad och behandlad på några ställen och det kändes redan mkt bättre under kvällens skrittur. Tkr om den där gula hästen... <3 Har haft ridlektion för min lillasyster också vilket var super kul! Om jag får tillfället att börja hålla träning för ngn så skulle jag absolut ta det. Mkt lärorikt för en själv också då man måste tänka på vad man faktiskt gör. :)

Det är så skönt att kunna somna lättad och lite glad ikväll... Hoppas att alla ni andra haft en lika bra dag som jag!

Kommentera

Publiceras ej