12 Maj 2013

0kommentarer

Känns som att natt-bloggning har blivit min grej då klockan är 23:10 right now. Jag borde sova men duktig som jag är har jag lyckats vända på dygnet dessa lediga dagar. Så typiskt mig att göra det när sommarlovet närmar sig, vill bara ha sommarlov nu! Mitt sista sommarlov... Undra vad det kan ha att bjuda på? Hm, tillbaka till idag istället.

Dagen har bjudit på ett toppen väder och mockning utav hage = världens bondbränna... Jaja solbränd är jag iaf och hela hagen blev mockad så från och med imorgon går Lupin i "bantningshagen". Stackarn <3 Nej så illa är det inte då det faktiskt finns gräs i den också, den är bara inte lika stor. Avslutade kvällen med att skritta en sväng på fina guling som va rätt trött efter gårdagens tävling. Hoppas att han är piggare imorgon då det är dressyrträning på schemat.

Nehe om jag ska vara pigg och glad är det nog dags att sova, natti!

Kommentera

Publiceras ej