16 Maj 2013

0kommentarer

Som vanligt rullar mitt liv på i en herrans takt så bloggen har hamnat lite åt sidan. Nu är det iaf bara en lektion kvar idag och så morgondagens skoldag innan det är helg och "ledighet". Min ledighet består dock utav att jobba på tävling fredag kväll, lördag och söndag. Så var det med den ledigheten :) Det är dock väldigt lite starter så jag hoppas på korta dagar så att jag kommer hem tidigt och hinner rida ordentligt och bara ta det lite lungt.
 
Lupin har blivit trimmad dessa dagar och vilade igår. Har börjat ställa lite högre krav på honom så han är inte direkt bästa kompis med mig nu men sist jag red så släppte han fint efter ett tag och då avslutade jag. Ska fortsätta och trimma på och tagga inför tävling nästa helg.
 
Annars har det inte hänt så mycket annat än att jag skrivit tre prov, vilket inte är så kul. Skönt att skolveckan snart är över iaf!
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej