23 maj 2013

0kommentarer

Jag som redan var halvt panikslagen och sönderstressad över skolan gick och blev magsjuk, så har nu spenderat ett och ett halvt dygn i sängen och kommer att ha missat två skoldagar. Känns sådär! Ngt mer som känns sådär är att jag har kursprov imorgon i matte 3c och pga av magsjukan inte kunnat plugga ngnting... Som ni märker så går det inget vidare för mig och det är sjukt stressande.

Som grädde på moset har jag ju inte kunnat rida heller. När det äntligen började gå bra för mig och jag fick lite känsla igen så går jag och blir SJUK!!! Tanken är att jag ska starta i helgen så jag skulle verkligen behöva orka rida idag. Skit! Har inte ätit ngt under de dygnen jag legat heller så känner mig inte på topp direkt...

Den positiva energin flödar, lr vad säger ni?

Kommentera

Publiceras ej