27 maj 2013

0kommentarer

Statistiken tyder på att ni var nyfikna på tävlingsresultatet igår, så jag kan glädja er nu med att det gick bra! Det var inget perfekt program och jag är inte jätte nöjd med det men det räckte precis till ett sm-kval, och det är jag väldigt nöjd med. ;) Lupin var väldigt hingstig och yvig att rida så jag hade lite att göra men jag tycker ändå att han skötte sig bra med tanke på de saker som hände runt omkring... Nöjd med tävlingsdagen!
 
Har varit en sjukt händelserik och späckad helg så igår kväll och idag har jag varit mer eller mindre däckad. Ingen bra kombination med att livet fortsätter rulla i 300 km/h och jag hinner inte med. Har dock just skrivit klart ett arbete så idag har jag betat av tre saker på "to do listan". Det känns galet bra!! Snacka om att det är nedräkning till sommarlovet nu, bara lite drygt två veckor kvar. Då är jag fri i typ 10 veckor att göra vad jag vill, och jag vet ett ställe som jag hoppas kunna besöka mycket oftare än vad jag kunnat göra nu... Paradiset... 
 

Kommentera

Publiceras ej