Dagens ridpass

0kommentarer

Kom på att jag aldrig skrev ngt om dagens ridpass så tänkte ta det separat nu i ett eget inlägg för er som är intresserade. :)

Trots det fina vädret blev det ett pass i ridhuset då tävlingen går inne och jag inte har ridit där på evigheter. Började passet med mkt allmänt lösgörande och kollade sen så att det som ingår i programmet funka. Fick jobba lite för det men på slutet va han riktigt fin och fick upp ryggen så att han jobbade rätt. La ner rätt mkt tid på den förvända galoppen idag då jag gärna åker häst så fort det blir tal om det. Men fick till just programlinjen riktigt bra efter några gånger så hoppas att jag kan hitta samma ridning och känsla imorgon.

Min start har blivit framflyttad till 19.38 nu så lite bättre blev det, men det är fortfarande för sent för att kännas ok. Men nu är det sovdags, godnatt!

Kommentera

Publiceras ej