Det blev en lång torsdag

0kommentarer

Dagens aktiviteter börjar ta ut sin rätt och tröttheten är ett faktum! Kemi-prov, kompismys med fika, fysik laboration, Marieberg och sist ett ordentligt ridpass. Det är vad dagen har bestått av och det har räckt gott och väl. På Marieberg inhandlade jag ett par efterlängtade nya löparskor!! De blev mkt dyrare än vad jag tänkte men nu har jag iaf ett par toppen skor som är anpassade efter mitt löpsteg, awesome. Mindre awesome är det att den färgen jag ville ha inte fanns hemma så efter MKT om och men lyckades killen hitta ett par åt mig iaf... Topp betyg till Team Sportias service! Fick även följa med grimmor och grimskaft till den gula marodören och ridstrumpor till mig. :)

Trimmade även Lupin nu på kvällen vilket gick helt okey. Är dock svårt att rida själv när man jobbar med nya saker... Skulle alltid vilja ha min tränare ståendes bredvid när jag rider! Förstå vilken utvecklingskurva man skulle ha då... Men men bara att jobba på och det är ju snart träning igen iaf. :)

Kommentera

Publiceras ej