Effektiv var det!!

0kommentarer

Tillbringade större delen av dagen i Katrineholm på min brors lilla dotters dop. Det va super mysigt och så kul att få träffa dem och en del släkt som jag inte sett på år och dagar. Sen va dagens höjdpunkt att äntligen få se lilla Melissa såklart! Gulligaste tjej jag sett <3

Vi kom inte hem från Katrineholm fören strax efter sex och då var det bara att sätta fart med allt jag hade kvar... Kände mig rätt förtvivlad ett tag men satte på autopiloten och bara körde på med ALLT! Så på fem timmar hann jag klippa, rida och bada i princip hela Lupin, putsa all utrustning och fixa fodret. Det är rätt bra gjort om jag får säga det själv, speciellt eftersom allt är ordentligt gjort också! Så imorgon behöver jag bara packa, klippa manen och ev tvätta svansen innan vi rullar iväg vid 9:30-10:00 ungefär. Känns chill! Nu är det iaf dags att sova, godnatt. :)

Kommentera

Publiceras ej