I'm the best

0kommentarer

Skönt att vara lite mera fit for fight idag så att man tog sig upp ur sängen! Piggnade till rejält så passade på att spendera några timmar i stallet mitt på dagen när ingen annan är där. Tkr det är skönt att kunna strosa runt själva och dansa/sjunga med extremt falskt till NRJ som går konstant på radion när jag får bestämma. Trimmade Lupin i ridhuset en sväng också och det gick lite sådär, jag fick jobba för min sak men samtidigt så funkar vissa grejer direkt nu så är rätt nöjd iaf. Påt imorgon igen bara!

Kvällen har spenderats med näsan i matteboken så mkt som jag bara orkat. Tyvärr så tar energin slut extremt fort när man varit sjuk så det har inte blivit riktigt så mkt plugg som jag tänkte, läs inte alls så mkt... Men men det löser sig! Håller tummarna för att jag inte somnar på provet imorgon. ;)

Kommentera

Publiceras ej