Bloggen har en oviss framtid

1kommentarer

De senaste dagarna har jag flera gånger varit på vippen till att både lösenordskydda bloggen och stänga ner den helt. Ångrade mig dock i sista stund att ta bort den då det finns så mycket minnen dokumenterade i denna blogg från min saknade Spotlight... <3 Jag kommer dock att sluta blogga här nu då jag själv helt har tappat lusten och motivationen till det. Varje gång jag klickar mig in påminns jag också om anledningen till varför den startades upp och han finns inte kvar i livet. Så tack och hej från mig som nu lämnar bloggvärlden, vi kanske ses här ngn gång i framtiden men då kommer det inte att ske på denna domän!

1 kommentarer

M

09 Sep 2013 22:39

Tack själv för att du delat med dig av ditt liv. Lycka till och njut av livet. Nästa blogg får väl namnet M&M. ;)
Kram

Kommentera

Publiceras ej