Härlig dag!

0kommentarer

Trots att det varit en lång måndag så har det varit en bra sådan. Skolan flöt på fint, hann göra större delen av matteläxan under min fika på Expresso House, fick synundersökningen gjord och hade en bra kväll i stallet. Det största minuset är helt klart att min syn har blivit ännu sämre... Det funkar ju med linser och så men samtidigt känns det jätte tråkigt att det varje gång jag kommit dit blivit sämre på ngt sätt. Snart måste det vända hoppas jag!

Kvällen spenderades som vanligt på måndagar i stallet med dressyrträning. Själva träningen gick bra och jag hittade den rätta ridkänslan idag också vilket kändes väldigt skönt. Hoppas på att kunna hålla kvar i den nu! Jobbade mest basic och så försöker jag överlag ha lite mera tryck och uttryck i gångarterna på honom för att hitta kontrollen även där. Men vi jobbar på så får vi se vad vi kan åstadkomma tsm jag och Lupin med hjälp från B som i Bästa tränaren!! ;) Avslutade med skitsnack tills fingrarna höll på att trilla av och tv-tablån ropade efter uppmärksamhet, alltid lika trevligt!! <3

Hoppas att alla haft en lika bra start på veckan som jag, godnatt på er!

Kommentera

Publiceras ej