Migrän...

0kommentarer

Jag hade hoppats på en bra och framförallt effektiv torsdag men det blev varken eller... Istället har jag brottats med migrän och att sätta sig vid datorn och försöka skriva, läsa och fokusera finns inte på världskartan. Så jäkla jobbigt!! Jag tror att det beror på linserna som är i fel styrka för mig så att jag hela tiden måste anstränga mig för att se ordentligt... Så har gått utan sen jag kom hem men då ser jag ju knappt ngnting istället. Huvudet känns iaf lite bättre så hoppas på att kunna klara av att åka och rida sen. Har ju inte fått mina nya linser än så antingen får jag köra utan eller med de gamla och inget av alternativen känns särskilt bra. Men men rida utan borde jag kunna göra iaf så länge jag håller mig i paddoken lr ridhuset! Hoppas att de nya kommer i början på nästa vecka.

Kommentera

Publiceras ej