Taggad på helg!!

0kommentarer

Min migrän försvann sakta men säkert under eftermiddagen så jag knatade iväg till stallet och red guling. Mitt hoppsug försvann med migränen så det blev ett vanligt jobbpass i paddoken och det ångrar jag inte en enda sekund för tusan va fin han var!! Efter att jag mjukat och ridit fram så jobbade jag honom uteslutande i galopp med stora volter, 10-meters volter och förvänd galopp och han va TOK fin från början till slut. Min ridkänsla satt där den skulle och det är helt underbart att ha fått känna den flera pass i rad nu. Åhh dagens ridpass var verkligen klockrent och jag är så stolt över både mig och Lupin, vi kan faktiskt!! <3

Imorgon får fina Luppe vilodag och jag kör på en lång fredag med skola och sen utgång. Känns som att det kan bli en galet bra kväll! På lördag ska Lupin ridas och sen är det hästskötare och kompishäng på schemat, toppen lördag alltså! Och på söndag så ska jag hjälpa till på Wilmas barnkalas, ska ha ponnyridning för 14 kids... Slmr vanligt är jag alltså uppbokad som f*n men har en känsla av att helgen kmr att bli tok bra iaf. Nu dags att sova så att jag orkar med helgen också, godnatt!

Kommentera

Publiceras ej